Kde sme boli...

22.3.2014 klubová výstava teriérov Viničné

Gia (Black Angel) odštartovala svoju výstavnú sezónu so známkou Výborná 1, Víťaz triedy mladých :)

Aj by som sem napísala posudok,no bohužiaľ nie je moc čitateľný :/

15.3.2014 agility Mikulov

Prvé preteky v sezóne dopadli nad očakávania :)

Amanda - SA 2- 3.miesto- výborná

Fredy- open jumping -1.miesto

Fredy- súčet open jumping+open agility - najlepší pes LA

ďakujeme za super preteky a množstvo krásnych cien :)

9.3.2014 Skalnatá

3.1.2014 Oponice,Gýmeš

nikolletttka.rajce.idnes.cz/Oponice-Gymes_3.1._2014/

21.4.2013 Slepý vrch

Dnes sme si spravili menšiu prechádzku na Slepý vrch. Fredy si z paraglidingu spravil taký menší  "coursing" tréning :)

20.4.2013 Skúškový deň Dunajský Klátov

Tak premiéra na oficiálkach v roku 2013 :) Prvá skúška LA2 takmer čisto,jediná chybyčka,myslím,že za dotyk,ale teda najlepší čas aj s našími megaoblúkmi . Výsledok teda V-2.miesto. Druhú skúšku LA2 sme diskli na 2.prekážke :D Ale tak zabehali sme si super a už sa tešíme na september v Klátove :)

13.4.2013 Hviezdne derby Dunajská Lužná

Čo môže byť lepšie,ako keď sa vám cestou na preteky pokazí auto?? :D No asi aj nič...Našťastie sa nám podarilo zaimprovizovať a dostali sme sa na miesto včas. Konečne sa aspoň na neoficiálky vybralo viac ľudí z nášho klubu,takže dník sme strávili v super spoločnosti :) A k tomu sme dali prvý beh na 1.miesto krásne čisto a druhý s jednou nešťastnou odmietačkou na 2.miesto,čiže v súčte sme skončili s Fredom na 2.mieste.

fotky: nikolletttka.rajce.idnes.cz/Hviezdne_derby_13.4._2013/

6.4.2013 Veľká Homola

Tak sme sa tešili,že už je snehu minimum,že ideme na túričku z Modry na Homolu. Najskôr preskakovať samé potôčiky,potom sa brodiť snehom a domov s úplne rozmočenými topánkami...čiže radosť veľká :)

fotky:  nikolletttka.rajce.idnes.cz/Na_Homolu_6.4._2013/

24.3.2013 Korlátka

Dobré počasie treba využiť,tak sme si vymysleli takú kratšiu 15km túričku na rozbeh. Išli sme z Dolnej Rakovej na Korlátku.

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/24.3.2013_Korlatka/

23.3.2013 Detský Hornostredský agišpeciál

Do Hornej Stredy sa vždy radi vraciame,no tentokrát nám môj vek nedovolil pretekať :D Tak som sa ujala práce s výsledkami a zabehli sme si niečo aspoň neoficiálne,aby sme po dlhej zime nezabudli,že ako vyzerajú agility parkúry... Amanda si odbehla s Miškou oficiálne aspoň beh družstiev,kde si baby vybehali 1.miesto . Som na vás hrdá :) Bol to naozaj super deň.

fotky: nejaké snáď budú

1.-3.3.2013 chatovačka Kysuce

Bolo nás síce menej,ale chatu sme si naplno užili. Tie naše sánkovačky na nezaplatenie :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/Kysuce_1.-3.3.13/

10.2.2013 Tréningový závod Vysoká pri Morave

Netrvalo to dlho a nechala som sa nahovoriť na túto akciu :D Išli sme výprava: Miška s Corou, Lucka s Buddym a ja s Amou. Zimička bola dobrá,ale vždy nám padne vhod nejaká tá agiliťácka akcia :) Prvý jumping sme dali s Amou krásne rýchlo čisto na 1.miesto. Druhý beh sa išiel tréningovo,kde sme si nedali záležať na čase,ale na zónach.

fotky: nemáme

13.1.2013 Smolenice- Záruby

Na Zárubách sme už síce boli milión krát,ale ešte nikdy v zime :) Tak sme si užili zasneženú túričku ako sa patrí. Bohužiaľ sme nemali sane,tak dolu kopcami sme išli po riti :D

fotky: nikolletttka.rajce.idnes.cz/Turicka_na_smolenicka_Zaruby_768_m_13.1._2013/

12.1.2013 tréning Bernolákovo

tak sme sa po dlhom čase postavili zase na parkúr :) Bohužiaľ Amandu máme chorú,tak som si zabehala len s uvrešťaným Fredom :)

6.1.2013 upršaná túrička v Pezinku

Túry nám už chýbali,tak sme sa vybrali s babami smer PK. Ráno to vyzeralo pekne,trošku aj posnežilo... len horšie bolo,že čím sme potom boli vyššie,tým viac pršalo :D Domov sme prišli celí premočení,ale teda aspoň sme sa nenudili :D

pár fotiek: chlapci.rajce.idnes.cz/6.1.13_uprsana_turicka_v_Pezinku/

5.1.2013 poľovačka Demandice

Tak toto bola pre mňa asi najlepšia poľovačka v sezóne,konečne som aj ja videla dosť zvery :) Amanda si zase vyslúžila pomenovanie "jagoško albín" :D Zase ukázala,aká je šikovná,takže som s ňou nadmieru spokojná. Nebolo poľovačky,kde by ju nevychválili ...

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/5.1.13_polovacka_Demandice/

22.12.2012 poľovačka Sokolovce

Konečne máme aj fotky z výradu :) Pekná poľovačka,psíkovia ukázali,akí sú šikovní ...

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/22.12.2012_polovacka_Sokolovce

15.12.2012 agility Mikulov

Celý deň mrznúť v hale nebolo bohviečo,ale sme radi,že sme sa zúčastnili :) Amuša si v skúške vybehala 3.miesto. Po pretekoch nás čakala cesta do Znojma,kde sme boli navštíviť nášho odchovanca Olivera. Vyrástol z neho krásny pes,poslušný,socializovaný, vhodný k deťom a to ma veľmi teší :)

pár foto z Mikulova a z návštevy Olivera nájdete tu: chlapci.rajce.idnes.cz/jesen_zima_2012/

8.12.2012 polovačka Sokolovce

Tak na tejto poľovačke mali psíkovia možnosť si dobre zamakať :) K nám sa dostala pochvala "pekne vám robí ten jagoško" ,nuž jagoši vraj môžu byť aj biely :D

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/8.12.2012_polovacka_Sokolovce/

2.12.2012 Piešťany- Havran-Striebornica

Aby sme sa v nedeľu nenudili,spravili sme si menšiu túričku , 17km. Na jar sa vyberieme určite ešte ďalej na sedlo Marhát,prípadne Bezovec :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/2.12.2012_PN_Havran%2CStriebornica/

1.12.2012 poľovačka Chtelnica

Výrad bol síce nulový,ale naša Amanda si vyslúžila pochvaly aspoň za krásne hľadanie :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/1.12.2012_polovacka_Chtelnica/

26.11.2012 z Dolán cez Zošku do Častej

Večer som sa síce rozhodla,že nikam nejdeme,ale ráno po dvoch nečakaných budíčkoch ma aj spánok omrzel a rozhodli sme sa,že teda predsa len ideme. Túrička mala cca 32km, počasie nám moc nevyšlo, všetko mokré,zablatené,ale teda aspoň sme sa prešli :D

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/26.11.12_Dolany%2CCasta_a_tak.../  fotky sú škaredé zahmlené,rozmazané ako z Vápennej :D

23.-25.11.2012 chata Studienka

Konečne voľný víkendík,tak sme naplánovali chatu. Ďakujeme Tomáškovi za pozvanie,bolo super a aj psiská si to tam užili. Stále ich mal kto hladkať :)

21.11.2012 zo Sv.Jura do Rače

Tento týždeň sme zase absolvovali túričku...Prešli sme okolo 17km.

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/21.11.12_zo_Sv.Jura_do_Race.../

17.11.2012 agility Mikulov

Naše predposledné preteky v tomto roku.Amandina premiéra v SA2...Freďák 2xVD v LA2 ,v súčtoch 2.miesto, Amanda 2xV v SA2 a v súčte taktiež 2.miesto. Domov sme priniesli 2 poháriky,1 medajlu a veeeeľa pamlskov :) Decká ma veľmi potešili a som na nich mooooc hrdá :)

15.11.2012 Orešany,Vápenná,Plavecké Podhradie

taká menšia túrička za nie veľmi ideálneho počasia :) 23km.

chlapci.rajce.idnes.cz/15.11.2012_-_cez_Vapennu_do_Plaveckeho_Podhradia/

10.11.2012 poľovačka Kalinka (Detva)

S Amandou sme odštartovali diviačiu sezónu v tomto roku. Vďaka chorobe som zvládla z 3 pohonov,len 2,ale tak aspoň niečo :) Podľa slov zúčastnených, Amanda pekne pracovala,tak som na ňu hrdá... Pochvaly nás vždy potešia.

chlapci.rajce.idnes.cz/10.11.12_polovacka_Kalinka_Detva/

4.11.2012 Skúška odvahy Bratislava

Dnes sme išli s Buddynkom pozrieť na skúšku odvahy. Fredo s Amou zostali pekne doma,lebo počúvať celý deň ich vrieskanie pri obore,to by nebol dobrý nápad :) Náš Marek si nedal povedať a predsa vzal aj Miu,s ktorou neobstál. Kto si nenájde čas na tréning,mohol by vydržať aj so skúškou :) Cuco ten si vyslúžil známku 4,čiže sa pekne ukázali a taktiež viacerým známym sa darilo,takže im gratulujeme :)

28.10.2012 Prvý sniežik a prechádzka v našich kopcoch :)

Po upršanej sobote,sme si aspoň v nedeľu urobili menšiu vychádzku. A pod snehom sme konečne našli aj moje dlhoočakávané bedličky :D

20.10.2012 Klubová súťaž Cífer

Dnes nás čakal akčný deň. Doobeda tréning na prasiatkach a poobede sme už ťahali do Cífera,kde nás čakalo pekné poobedie v kruhu agiliťákov a šporťákov z Cífera :) Ako prvé sme absolvovali súťaž v agility,kde moje deťúrence zabojovali a spoločne sme si vybehali s Amou 1.miesto v SA a s Freďákom 1.miesto v LA. Potom sa súťažilo v poslušnosti,kde sme sa my radšej nehrnuli :D Po poslušnosti prišiel rad na obrany,kde som na rukáv pustila aj môjho malého psychopata Amandu. Pre niekoho agresivita,pre niekoho hra... Pre moju milovníčku ľudí určite hra! Nakoniec sa robila tzv. výstava všetkých psíkov, kam ma donútili ísť :D Bola to pekná akcia,len dúfam,že o rok to víde na leto,aby sme mohli žiť až do rána :)

fotky: nikolletttka.rajce.idnes.cz/Klubova_sutaz_CCC%2C_Cifer_20.10._2012/

13.-14.10.2012 Russel cup Sládkovičovo,Vincov les

Pre nás posledné Slovenské preteky v roku 2012 :) Amanda behala ,ako sa patrí,len občas si vymyslela nejakú tú nezmyselnú chybyčku. Absolvovala svoje posledné skúšky SA1 a výsledok bol 3x V a 1x VD ... s Fredíkom sme LA2 zvládli 1x V, 2x VD a 1x BO... Ten sa v súčte nedeľných skúšok umiestnil na 2.mieste a v súčte všetkých otvorených behov na 3.mieste, čo sme teda vôbec nečakali :)

fotky: nikolletttka.rajce.idnes.cz/Preteky%2C_Vincov_les_13-14.10._2012/

7.10.2012 Zochova chata a okolie

Naplánovaná 30km túra nevyšla,tak sme improvizovali spolu s kamarátmi. Ráno sme sa stretli,vzali mapu do ruky a naplánovali sme túru na Veľkú Homolu. Tam sme boli za chvílku,tak sme šli ďalej na Troch jazdcov,kde sme si skúsili naše horolezecké schopnosti :D Vyliezť je vždy hračka,len zliezanie je horšie :) Potom sme pokračovali ďalej cez Čermák až na Skalnatú,kde bol teda riadny stupák... Zo Skalnatej sme zišli cez Panský dom naspäť na Zošku. Prešli sme okolo 13km :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/7.10.12_Velka_Homola%2C_Traja_jazdci%2C_Skalnata_a_tak.../

6.10.2012 Rača

Dnešný deň sme strávili na brigáde+ tréningu v Rači. Trošku sme si zamakali aj my, trošku psy pri trénovaní a trošku sme si pokecali s priateľmi :)

1.10.2012 Pezinok

Po akčnom víkende sme sa vybrali do PK na gaštany... tých bolo málo,tak sme si aspoň spravili prechádzku a opekačku :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/1.10.12_Pezinok/

30.9.2012 Slepý vrch

Doobeda sme skočili pozrieť na akciu Trnavský hafkáč a poobede nás čakala menšia túrička. Boli sme 4,5 ľudí+ 6 psíkov. :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/30.9.12_Slepy_vrch/

29.9.2012 Zeleninové derby Horná Streda

Dnes sme sa nasáčkovali do auta Miške a vyrazili sme súťažiť k Terke do HS :) Tam sa nám vždy páči,tak sme sa tešili. Parkúriky boli pekné,až na tie vzialenosti prekážok,ale aj s tým sme si poradili :) Deťúrence behali krásne. Fredík 2 čisté behy a jeden s odmietačkou,čo bola moja chyba,lebo som nestíhala :D Amuška trošku zazmätkovala s tunelmi,ale inak krásne rýchlo,občas čisto. Výsledok Fredo 1.miesto a 2.miesto , Amanda 2x 2.miesto . Behali sa aj družstvá,kde sme bežali spolu s Luciou a Flecky. Naše družstvo "šmolkovia" skončili na 4.mieste. Tak zelenina nám ušla o jedno miesto...škoda :D

22.-23.9.2012 O pohár MKK Trnava+ MSR teriérov

Ďalší pekný víkend strávený s čoklíkmi a kamarátmi na agility pretekoch :) V sobotu sa Amandička snažila,keďže sa vyhodnocoval Majster teriérov,nuž ale malinké blbé chybyčky a boli sme na 2.mieste a teda krpaňa si môže hovoriť Vicemajster SR teriérov v kategórii small... Titul Majster jej unikol o necelé 2 TB,čas mala lepší :) tak snáď o rok... Fredík ten mal v sobotu 3 poctivé disky... V nedeľu si to decká vymenili . S Amandou sme to pokazili, a tak sme sa v celkových súčtoch neumiestnili. Naopak Fredo sa snažil a celkovo v LA skončil na peknom 3.mieste :)

fotky: nikolletttka.rajce.idnes.cz/MSR_terierov_v_agility_22.9._2012/

nikolletttka.rajce.idnes.cz/O_Pohar_MKK_Trnava_Kopanka_23.9._2012/

16.9.2012 Žitnoostrovský pohár- Dunajský Klátov

Ťažké ráno po vinobraní,no napriek tomu sme sa premohli a ráno vstali dosť skoro,aby sme všetko pekne stihli :) Amandička behala pekne,len prvý beh som jej pokazila. Skúšku dala krásne čisto na 1.miesto, tak som na ňu hrdá. Tretí beh sme mali tuším s nejakou tou chybyčkou,ale nie najhoršie. Freďák ten behal docela pekne,až na tie nešťastné zóny, no skúšku sa nám podarilo disknúť :)

fotky: nikolletttka.rajce.idnes.cz/Preteky%2C_Dunajsky_Klatov_16.9._2012/

15.9.2012 Malokarpatský dogtrekk

Keďže tento rok sme absolvovali len 1 trekk,aj to bez Amandy,tak keď sa naskytla príležitosť,že voľná sobota a trekk v BA,sme neváhali. V nedeľu sme mali ale agility preteky,tak som kvôli psíkom radšej zvolila trasu MINI,veď Amanda ešte nie je v tej najlepšej kondičke. V sobotu sme teda ráno vyrazili s Ondrom a Mišou z Báhoňa,dokonca sme pekne stihli aj prezentáciu,čo sa u nás nevidí tak často :) Trasa MINI bola 17km a prešli sme ju presne za 2hod 54min. Potom sme nekonečne dlho čakali na vyhodnotenie a psíci sa tvárili,akoby nikde neboli.Tak sme uvažovali,že mali sme si len  dať tú trasu MID :) Skončili sme na peknom 5.mieste z 22 žien :)

fotky: nemáme

9.9.2012 Častá- Skalka

Dnes ďalšia prechádzka z dogfóra,ale už nás bolo pomenej :D len 5 ľudí+ 6 psíkov,ale aspoň sme všetci prišli do cieľa,kde sme si opiekli nedeľný obed...

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/9.9.2012_Casta-_Skalka/

2.9.2012 Plavecký hrad

Keďže náš Mareček išiel večer na nočnú,nechceli sme ho týrať a dali sme si len krátky výstup z Plaveckého Podhradia na Plavecký hrad. Prechádzku zvládol aj náš dedo Buddynko a musím povedať,že tú noc sa všetci doma kvalitne vyspali,lebo on spal ako zarezaný :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/2.9.2012_Plavecky_hrad/

1.9.2012 Pezinok - lov na medveďa :D

Voľný víkend,auto neisté,čo si len naplánovať... rozhodlo sa narýchlo smer Pezinok...veď niekam nás už cesty zavedú...Tak som ráno zbalila veci,hodila decká do auta a v PK sme sa stretli s našími babami z Báhoňa. Tak sme vybehli do lesa a cesta sa plánovala za jazdy :D Cez Šenkárku, Tri kamenné kopce,Konské hlavy... na Konských hlavách sme mali mať obednú prestávku,no po podivných zvukoch podobným medveďovi sme si to rýchlo rozmysleli a len sme tak zbehli na Pezinskú babu a obed bol až tam. Odtiaľ sa nám veľmi do toho tmavého zahmleného lesa nechcelo,ale nemali sme na výber.Tak sme pekne cez Žilovú prišli naspäť do PK,kde sme mali možnosť spoznať rôzne odrody "jack russela" a je fakt zaujímavé,akí sú ti jackovia odlišní a hlavne teda Amanda :D

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/1.9.2012_Pezinok/

29.8.2012 Častá,Červený kameň  - Kukla

Dnes sme boli na prechádzke po dlhej dobe s ľuďmi z dogfóra :) Na Červenom kameni sa nás stretlo celkom dosť a Freďák tam mal šokovú terapiu veľkými psami :D Dokonca sa s nimi chcel aj hrať drobček. Tak sme si to pekne odšlapali až na Kuklu,kde sme si zase vyliezli hore na rozhľadňu a popozerali sme okolie. Podľa mňa to nebola náročná túra,no napriek tomu nás tam vyliezlo len zopár...ale tak každý prešiel toľko,koľko uznal za vhodné :) Dole sme mali kúsok fakt zaujímavý,sme sa tam skoro pozabíjali ... Vyšli sme na Píle a odtiaľ sme prešli po ceste späť k autíčkam na Kameň. Krátka,ale pekná prechádzka :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/29.8.2012_na_Kuklu_s_dogforakmi/

24.-26.8.2012 Víkend s teriérom Belušské Slatiny+ Beckov

Tento rok nám už všetko vyšlo podľa plánov a v piatok sme vyrazili smer Belušské Slatiny. Pán Ilgo myslel na moju letkyňu Amandu,tak izbu sme dostali na prvom poschodí. Amande padol vhod aj smradľavý rybníček pri hoteli,kde sa s radosťou vždy vybláznila a niektorí ľudia mali česť vidieť,aké to mám s ňou a tými jej aportami ťažké :D V sobotu sme si dali pekne tréning corsingu,kde Ama bežala s Miou a Fredy samostatne... všetci úplne super :) Potom nás čakal tréning na BL, keďže Mia sa pripravuje na skúšky a Amandu to baví,tak čo už s ňou :) Večer už len pravá teriérska zábavička,ktorú sme si nemohli nechať ujsť... Bolo super,ako vždy, veď sme zase odchádzali poslední :D Na druhý deň mali poniektorí ťažké ránko,ale aj tak sme išli aspoň na BL trošku pocvičiť,keď už na oboru nie :) Poobede už len spoločná foto a šup domov. My sme sa plánovali vytrepať ešte na Považský hrad,ale vzhľadom k Marečkovmu stavu,sme si dali len Beckov :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/24.-26.8.12_Belusske_slatiny_Beckov/  (Zo Slatín nemáme skoro nič,lebo foťák zostal večne na izbe :)

12.-18.8.2012 agility kemp Větřkovice

Minulý rok sme si dali pauzičku,tak tento rok sme to museli napraviť :) V nedeľu ráno sme sa vybrali na nie moc ďalekú cestu,veď len okolo 200km :D Cesta nám trvala s prestávkami niečo cez 3 hodinky. Na chatke sme boli s babami od nás , s Luciou a Dominikou. Ako trénerku som si vybrala Terku Královú, s ktorou sme si dobre zatrénovali a dozvedeli sme sa dosť nových vecí,čo a ako robiť. A hlavne som konečne mohla behať aj s Amandou :) Na parkúre sme trávili niekoľko hodín denne...teda ranný a večerný tréning dokopy niekedy 6 hodín,niekedy aj viac a posledné dni ako sa znižoval počet trénujúcich sa nám to krátilo :) Popri agility sme si stihli robiť s Amandou aporty,trénovať s Marekom a Miou stopy a samozrejme psy sa vždy stíhali dokonale vyblázniť na vode. 2 večery sme si spravili aj opekačky,tak občas by aj bolo čo dospávať,len keby bolo kedy :) V sobotu nás čakali preteky,kam som prihlásila len Amandu. Jumping A1 odbehla čisto na 2 miesto a skúšku SA1 čisto na 3.miesto,tak sme si priniesli aj 2 pekné diplomy :)Domov sme prišli už v sobotu večer,no ale žiadne dospávanie sa ešte nekonalo. Vyhodiť veci,opekačka, hodová zábava,ráno na tréning na BL,potom kúpať do Senca...a večer o 19:00 už mŕtvi v posteli :) tešíme sa zase o rok...

zopár fotiek: chlapci.rajce.idnes.cz/Agility_kemp_Vetrkovice_12.-.18.8.2012/

4.-5.8.2012 skúšky BL Podolie

Večer po pretekoch sme sa vybrali s Marekom a Cucom do Podolia pozrieť na skúšky.Cesta akože "spolahni sa na chlapa",lebo on si to pamätá,on tam bol pred 10 rokmi :D Namiesto toho aby sme za chvílu dorazili do cieľa,sme sa povozili ...Išli sme cez Košariská,videli sme Čachtický hrad a tak :D Okolo 22:00 sme už boli na mieste (chvalabohu) :D Tak sme predsa už tie stany stavali po tme,ale tak podarilo sa. Večer sme si užili zábavu (pretancovať celú noc v šlapkách,to stojí za to:D) a potom sme celý deň čumeli na psíkov ,ako pracujú. Bol to krásny horúci deň,tak sme sa išli po skúškach schladiť na jazero do Hornej Stredy, Tam sme si tam nejakú tú hodinku poplávali, Amanda si zakusla užovku namiesto paličky, a potom sme sa pobrali domov :) fotky nemáme,lebo sa nemal kto chopiť foťáku :) A poučenie? Nikdy sa nespoliehaj na chlapa,vždy si pozri cestu alebo zoper GPS,prípadne mapu! :D

4.8.2012 Trnavské skúšky

Opäť preteky v TT a opäť Amanda len ako spoločnosť :/  Odbehali sme si 2 skúšky a 1 jumping. Skúšky sme odbehli na VD a V, v súčte sme si vyslúžili 4.miesto a v poslednom jumpingu sme obsadili zase 2.miesto :) Bundášik behal pekne,až na tie naše nešťastné zóny :/

fotky od Nikol: nikolletttka.rajce.idnes.cz/Trnavske_skusky_agility_4.8._2012/

29.7.2012 Bradlo M.R.Štefánika + prechádzka v okolí Brezovej

Tak sme mali 1 voľný víkendový deň a to treba využiť :) Tentokrát sme sa s čoklíkmi vybrali do Brezovej pod Bradlom.

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/29.7.12_Bradlo_M.R.Stefanika_prechadzka_v_okoli_Brezovej/

28.7.2012 Ponad Trnavské skočky

Dnes sme zase zavítali na cvičák do TT. Tento krát nás čakali 4 jumpingy,tak sme sa tešili,že Fredo nemá aké zóny odskákať :) Amanda nám robila spoločnosť,nakoľko jej ešte neskončila PN... 3 jumpingy Fredo odbehal na VD,DIS,V a v súčte skončil na peknom 5.mieste. Posledný beh sa vyhodnocoval samostatne a odmeňoval sa len prvý pretekár a my sme teda aby sa nepovedalo ,skončili s pekným čistým behom na 2.mieste :)

zopár foto: chlapci.rajce.idnes.cz/28.7.12_Ponad_Trnavske_skocky/

17.-22.2012 chalupa Zákopčie, trekk v Slovenskom Krase a klubovka teriérov v KE

Tento týždeň sme si zase trošku pocestovali :) V utorok večer sme sa s Marekom a našími čoklíkmi - Ama,Mia,Fredy vydali na cestu smer Zákopčie,kde nás už čakala Aďka s Ondrom. Na chalúpke sme na druhý deň,čo to porobili a večer nás čakala túrička na rozhľadňu,kde sme síce boli už v zime,ale vtedy v tej hmle nebolo nič vidno :) Teraz sme mali krásne výhľady. Večer posedenie pri ohníčku a na druhý deň zase na túričku hehe. Počasie bolo také všelijaké a tak sa nám to aj vypomstilo,že sme niekam išli...tak sme krásne zmokli,ale teda aj za dažďa sme dorazili do cieľa :) Keď sme konečne dorazili na chalupu,prestalo pršať...zákony platia :) Tak sme dali sušiť veci a išli sme zase posedieť k ohňu.Ďalší deň sme sa s čoklíkmi vyvenčili len v blízkom okolí,poupratovali sme a vybrali sme sa smer Košice. Aďku a Ondra sme vyhodili v Žiline a my sme pokračovali. V KE sme odovzdali Amu a Miu babám z Báhoňa,keďže Ama ešte na túry nemôže a Mia sa musela udržať v čistote pred výstavou :) My sme ešte večer pokračovali v ceste na ranč pri Jasove,kde sme rozložili naše obydlie... Celú noc krásne pršalo,takže ja som toho moc nenaspala,no Marek po dvoch pivečkách spinkal ako bábätko :) Ráno hnusné,upršané a tak váhanie,ísť na trať,či neísť? Ja som extrémista,čiže ja som chcela ísť,ale rozhodnutie som nechala na svojej polovičke,veď občas treba brať ohľad aj naňho :D On aj keď nie moc nadšený,ale bol za...Tak sme teda zbalili veci a hurá na trať...Raňajky cestou,na to hneď strmák...až mi prišlo zle...ale doslova...vzdať som sa nechcela,tak som to nejak s božou pomocou vyšla...Potom už bolo lepšie a tak sme si kráčali lesmi v daždi.Okolo obeda prestalo pršať a tak sme boli šťastnííí...Cestou sme aj vyschli,porobili sme fotečky krásne prírody a po 7 hodinách a 49 minútach sme šťastne dorazili do cieľa...Náš úbohý čas (aj vďaka poblúdeniu) nám vystačil na 6.miesto :) Dostali sme zopár vecičiek od sponzorov,no najviac ma potešilo pamätné tričko :) Po príchode sme hodili ešte sprchu ,počkali na vyhodnotenie a hurá smer KE pre naše nedočkavé psie stvory...Menšia dilema,že "a kde vlastne budeme spať?" Hmmmm...Zbehli sme pozrieť na miesto konania výstavy a mali sme šťastie...akurát tam boli domáci,ktorí nám dovolili tam prespať,za čo im ďakujeme. Ráno sa teda začala výstava. Prišla aj naša odchovankyňa Abbienka,z ktorej som sa strašne tešila a hneď som ju Adrianovi na hodnú chvíľu ukradla :) Marekova Mia dostala V2 a potom sme už len chvílku počkali na záverečky a vydali sme sa na ďalekú cestu domov aj s našími babami z Báhoňa...Cestu sme zvládli bez nejakých väčších prestávok,tak sme o 21:00 boli už doma,vyhádzali sme veci z auta a... smer posteľ :D Bol to zas pekný bláznivý týždeň... a dúfam,že sa na trekk do KE ešte niekedy dostaneme :) Ale už aspoň na MID ...

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/17.-22.7.12_chalupa_Zakopcie%2C_trekk_pri_KE%2C_vystava_terierov_KE/

14.7.2012 Orešany+ okolie

tak dnes sme zobrali časť našich čoklíkov- Freda a Miu a išli sme sa prejsť cez naše Karpaty...prešli sme si rôzne neznáme cestičky,videli sme nejakú tú zverinu a omylom sme nevyšli nad Orešanmi ale nad Doľanmi,tak sme sa cez tie úžasné vinohrady pretrepali až domov :)

zopár foto: chlapci.rajce.idnes.cz/14.7.12_Oresany_a_okolie/

4.-8.7.2012   5+5 po Slovensku :)

...aj tak sa dá nazvať náš výletík... Štartovali sme v stredu večer,dosť neskoro,keďže nie všetko víde podľa plánov :) Cesta bola zo začiatku v pohodičke,srandičky, no po niekoľkých hodinách sme už začali aj zaspávať. Našťastie začalo svitať a my sme boli zase svieži,akoby sme celú noc spali :D S pomocou ochotných ľudí sme našli aj náš cieľ Veľký Slavkov pri Poprade,kde sa konali preteky. Prišli sme tam dosť skoro,tak sme ešte rozložili obydlie a pospali sme si nejaké 2-3 hodinky.  Prvé behy boli 2 skúšky A1,tak som si ešte posedela :) Potom prišiel rad na A2... samozrejme na čo by niekto zostal čakať na štarte,keď nemusí...šak Bundášik... vypálil ako raketa a ja som sa nestíhala diviť...ten pes bežal krásne rýchlo ako na tréningu...no len tie naše zóničky pre nás znamenali 10 TB v oboch skúškach. Ale nevadí, Bundášik potešil,že behal krásne na jeho pomery a tak máme 2xVD v LA2. Mišo sa umniestnil s Caity v súčtoch na 2.mieste, tak aspoň niečo :) Po pretekoch sme sa vybrali smer Liptovská Mara...tam nám trvalo trošku dlhšie nájsť správny flek na spanie,ale nakoniec sa to podarilo,postavili sme obydlie, Marek s Ondrom sa aj vykúpali,urobili sme večeru na ohni a hurá do "postele". Ráno nás čakala túrička,ktorú naplánoval Ondro...kto by to bol čakal ,že to bude "asfaltová" túrička :/ Cestou sme sa nahádzali ešte do Mary,čiže nahodili sme na seba krásnu rybaciu voňavku :D Potom sme išli,išli a išli,až sa Báhončanky odpojili a my sme pokračovali už len s Marekom a Ondrom...no nie je čo ľutovať...zažili sme krásnu búrku v lese a tabuľka s výstrahou zvýšeného výskytu medveďa nás tiež potešila :) Ale čo... videli sme ako sa stavajú chaty :D ...čiže skanzen :) potom nejaký ten pozostalý kostolík pri Mare a rýchlo späť na Salaš na kofolku a vyložiť nohy :D zatiaľ čo my baby sme sedeli,chlapci sa vybrali stopovať,lebo veď autíčko samé prísť nechcelo a my už sme ten asfalt nezvládali tak ďaleko... Chlapcov zastihla búrka,dážď,čiže....mali radosť :) Ondro nás potom opustil a my sme išli za Zuzkou do Čierneho Balogu...bohužiaľ stále pršalo,tak nás prichýlili v dome,kde nás bola plná obývačka :) Ráno sme sa vybrali k hotelu Srdiečko,odkiaľ sme si vyšlapali na Chopok a odtiaľ sme prešli na Ďumbier...Síce sme už boli občas na pokraji síl,ale tie výhľady stáli za to :) Obdiv si vyslúžila aj naša krpatá Sisa, ktorá má poriadnu kondičku,ale teda snáď aj ja,keď som ju mala počas celého výstupu zavesenú na sebe a počúvala som jej "príbehy zo škôlky"...a potom čuduj sa,že ma po celom dni bolí hlava :D Večer sme už konečne zišli dole pri autíčku a otázkou bolo,že "kde dnes prespíme?" Nakoniec sme našli v mape priehradu Môťová pri Zvolene...bolo to na ceste domov,tak sme neváhali... Na kúpanie to veru nebolo,tak sme už len za tmy rozložili obydlia a keďže sme nenašli po tej tme už ani drevo na opekanie,tak sme to hneď zalomili...ráno nás zo stanov zase vyhnalo slnko,teplo :D Tak sme zbalili veci a išli  smerom domooov...Kúpacia zastávka bola ešte v Seredi,kde nám poradili jedno štrkovisko...no voda teplá ako..., ale dalo sa. Opiekli sme si nedeľný obed,vyčľapkali sa a potom už naozaj domov :) Neviem ako zvyšku posádky,ale mne sa táto výprava veľmi páčila,aj keď možno nie úplne všetko vyšlo podľa predstáv... dúfam,že niekedy ešte zopakujeme niečo podobné bláznivé :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/5.-8.7.12_Poprad%2CLiptovska_Mara_okolie%2C_Chopok%2C_Dumbier%2CZvolen-M_tova%2C_Sintava/

pribudnú ešte fotky od Niky :)

29.6.-1.7.2012 MSBLT Vinohrady nad Váhom

Tieto skúšky sa pre nás už pomaly stávajú tradíciou :) Zase sme síce boli len ako podpora,ale to nemení nič na tom,že bolo zase raz veľa zábavy. Na miesto sme prišli už v piatok večer, no naša zábava netrvala až do rána,keďže Marek mal ráno poľovnícke skúšky. Ale teda moc sme toho aj tak nenaspali,keďže zo všetkých strán vrešťali psy. A to som si myslela,že môj Fredo je uvrešťaný a on zlatíčko prespal celú noc :) V sobotu sme sa pol dňa pozerali na výkony psíkov, vybehali tých našich a v rámci horúceho dňa sme robili na seba vodné útoky :D No a prišla sobota večer... to je pre mňa asi to naj z celých skúšok... zábava až do rána...tanečky niektorých ľudí radšej nekomentujem :D Spomienky vtipné,ale aj zdokumentované :) V nedeľu sme boli zvedaví na výkon Cucovho psíka,ktorý po prvom dni bol 1. z myslím 95 zúčastnených. No šťastie pri ňom nestálo a nedeľný výkon ho posunul na 14. miesto. Ale aj tak v sobotu podal super výkon. :) Tak my sa už teda tešíme na ďalší ročník...

24.6.2012 Rača -Biely kríž - Dračí hrádok- Pajštún

Kúpanie alebo túra?? Vraj túra :/ Z Rače sme vyrazili 9:15 s Marekom,komplet Báhoňom,Zuzkou a začalo to Bielym krížom. Tam prvá prestávočka,kofolka a klídek. Potom sme pokračovali po modrej,kde sme sa osviežili aj v malom potôčiku. Spomínali sme Amandu,ako nám tam všetkým chýba a teda ako sa hovorí "spomeň čerta" a v potoku krokodíl (Amanda) :D ďalej sme pokračovali na Dračí hrádok,kde sme dali ďalší obed a nastalo rozhodovanie,či ideme aj na Pajštún alebo nie...nakoniec sme boli 3 za áno, 2,5 za nie :D Vyhrali sme a išlo sa. Podľa mňa bola tá cesta úplne v pohode,nie ako nám Mišo nakecal :D Ja osobne teda neľutujem a som rada,že sme dali aj ten Pajštún.Krása,nádhera :) Cesta späť už bola horšia... lebo z cesty "zelenej" sa stala omylom cesta "modrá"....Miša by som za to zabila v tej chvíli  :D ale to škriabanie hore,na to nikdy nezabudneme :) 20:15 sme sa konečne doplazili do Rače, a keby si zobereme viac jedla,tak mi ani tá trasa nevadí ...nabudúce budeme vedieť ... :) fotky pribudnú ešte od Niky z celého dňa

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/24.6.12_Pajstun/

22.6.2012 Hlohovec+ Brestovany

Na vodu sme sa tešili celý týždeň,tak nás neodradila ani zamračená obloha,veď vodička bola tak teplučká :) Boli sme síce jedny z mála vo vode,ale tak my sme väčšinou výnimky :D Dada robila Freďákovi šokovú terapiu,keď si ho držala vo vode na rukách...tie jeho vypleštené očká :) po hodinke močenia sa vo vode,sme sa vybrali ešte na korčule do Brestován... prvý krát na korčuliach tento rok...hurááá :)

16.7.2012 Miloslavov

Dnešný hnusne teplý deň sme strávili pri vodičke pri Miloslavove :)

fotky: nikolletttka.rajce.idnes.cz/Kupanie_16.6._2012/

10.6.2012 Vysoká

Po oddychovej sobote ( len zopár km na bicykloch :) sme sa v nedeľu vybrali na taký rýchlo naplánovaný výletík. Trasa viedla zo Zochovej chaty na Vysokú. Bola to len taká kratšia vzdialenosť,keďže sa nám ráno nechcelo vstávať :)

fotky: chlapci.rajce.idnes.cz/10.6.12_zo_Zochovej_chaty_na_Vysoku/

8.6.2012 Senec -výstava+ kúpanie

Keď už bolo tak teplo,nebolo nás na Senec treba dlho prehovárať. Ráno sme nabrali účastníkov zájazdu Mišku, Simu,Niku a Miša+ samozrejme našich čoklíkov a vybrali sme sa smer Senec. Tam sa k nám ešte pridala Zuzka s čoklíčkou a hurá na Slnečné jazerá :) Niektorí sme neodolali a zaplávali sme si spolu so psíkmi...Vo vode zase excelovala Amanda,ktorá dokáže snáď preplávať aj celý deň :D Keď sme už boli dostatočne vykúpaní,išli sme pozrieť na výstavu. Tam sme stretli zopár známych,posedeli a nakoniec sme sa pobrali spokojne domov :)

2.-3.6.2012 agility Kamenný mlyn

Zase sme jeden víkendík strávili na Kameňáku... Spoločnosť na cestách a na celých pretekoch nám robili baby z Báhoňa...Máličko fotiek od nich si môžete pozrieť tu: nikolletttka.rajce.idnes.cz/Agility_preteky%2C_Kamenny_mlyn_2.6._2012/  Amanda bola s nami len ako Freďákova podpora,nakoľko ona musí pretrpieť svoju dlhodobú PN... A Freďák ten behal tak všelijak...v sobotu katastrofa,v nedeľu o niečo lepšie...v jumpe bol 19. zo 60 LA psíkov... skúšku zabehol na 7.miesto...a open agility sme diskli,aby sa nepovedalo :)

1.6.2012 Haw show Horná Streda

Rozhodli sme sa síce len tak narýchlo,ale predsa...zúčastnili sme sa zase raz Haw show :) Prežili sme pekné poobedie v spoločnosti psíčkarov... Prihlásila som len Freda...Amandu som vynechala,keď už je to teda papierový pes a toto je skôr pre kríženčekov :) Nevyhrali sme však nič,čo nám bolo jasné hehe...V tombole naše modré lístky vyhrali až jednu cenu :D Ale teda bolo tam pekne tak či tak... Užila si to tam hlavne Amanda,ktorá bola po vyše 2 týždňovom "liečení" konečne medzi ľuďmi a psíkmi :)

26.5.2012 BL Báhoň

Dnes sme sa zúčastnili skúšok BL,ale teda samozrejme len ako podpora,keďže my už skúšky máme a v podstate máme doma kriplíka na PN. Spoločnosť mi robil Freďák a fotky si môžete pozrieť tu :) chlapci.rajce.idnes.cz/BL_Bahon_26.5.2012/ Bol to taký príjemný narodeninový deň,len škoda,že sme nemali toľko času,aby sme zostali aj na tú ich "tancovačku" :D

19.5.2012

Dnes sme sa s Freďákom a našími kamošmi vybrali na western show do Brestován :) Naša pacientka Amanda zostala doma.

Tu máte pár fotiek od Nikol: nikolletttka.rajce.idnes.cz/Rodeo%2C_Brestovany_19.5._2012/

12.-13.5.2012 agility Bratislava

Tento rok sme zase strávili jeden májový agilitný víkend v Bratislave :) Preteky sa zase konali popri výstave,takže sme stihli aj stánky pokukať ... Preteky organizovali naši kamaráti z Dunajskej Stredy. Rozhodkyňa Lenka Pánková s hospitantom Petrom Sorgerom nám postavili celkom pekné parkúriky. Moje decká to odštartovali super. Fredo to potom postupne zhoršoval,ale Amanda behala celkom fajn :) Nebolo to určite nič výnimočné,nakoľko má problémy s nôžkou. Preto to boli jej prvé a posledné preteky v tomto roku. Ale teda o chlp jej ušla medajlička za 3.miesto :/ No aj tak super úspech z toľkých smallíkov a s pokazenou nôžkou.